Wednesday, November 24, 2010

kecik ati

Aku punya anak teruna dan anak dara ada kat rumah PIL.bukan aku saja-saja anta depa balik kampung sebab cuti sekolah.tapi depa yang taknak ikut aku balik coz kat rumah PIL aku ramai sepupu sepapat dia yang meriuh-rendahkan suasana. Lagi satu adik ipar aku yang bongsu suka sangat melayan depa. pagi petang start motor terus bawak pi pantai belakang rumah PIL.manala budak berdua tu tak suka.

K...aku mula2 rasa sedih jugak nak tinggalkan budak berdua.tapi bila difikirkan tinggal ngan mak aku kat rumah lagi la depa boring..so mak pujuk hati hokay!!! Depa dok sana start hari Isnin. Makanya tiap-tiap hari la aku dok telefon tanya kabar.tapi depa taknak cakap ngan aku.Tapi sebelum tu memang MIL aku tanya la nak cakap ke dak ngan mama.

Pagi tadi....aku call lagi.MIL aku cakap H&H tengah makan jemput-jemput. Aku kata, tanya haris & hanis dia nak cakap ngan mama tak. Tak sempat tanya dorang, terus MIL aku jawab "taknak cakap ,semalam pun taknak cakap". Zuppppp...tersentap...terus aku say babai. Sambil bawak keta terus berjurai-jurai air mata. Adakah aku yang emo????ke sebab pembawakan budak jadi sensitip.huhuhuhuhhuu.

Besok...pagi-pagi hari aku nak berangkat pi amik budak-budak tu.

3 comments:

  1. beb...aku rasa blame it on ur hormone :p

    ReplyDelete
  2. hhuhuhuhu.tula pasal.memang sentapppp.sampai ke petang kecikkkkkkkkk jer ati aku ari ni.nasib ri ni balik awal.kul 3.30pm.

    ReplyDelete