Saturday, November 13, 2010

Rumah baru

Hari ini dengan rasminya saya umumkan saya telah berpindah baru.bukan tak suka rumah lama.suka dan rindu sangat rumah lama,tapi bila saya log in kt acc gmail, rumah lama tak wujud.Yang ada hanya satu blog untuk alumni sekolah yang jarang-jarang dibuka. Sebenarnya saya sayang nak pindah rumah baru sebab dekat rumah lama la segala-galanya bermula. Yang paling saya suka ialah ukhuwwah yang terjalin di antara rakan-rakan blogger.Walaupun ada di antaranya yang tak pernah bersua, tapi boleh berkongsi macam kenal dah lama.

Harap-harap dengan perasmiaan rumah baru ini, akan buat saya lebih rajin menulis/menaip.Sebab melalui penulisan ni,otak berjalan.Kalau tak beku macam ais jerkkk...

Lepas ni jugak saya harap rajin blog hopping macam dulu.saya suka visit blog kawan-kawan sebab banyak benda yang dishare boleh dijadikan pengajaran dan iktibar. kadang boleh release tension dengan gelak guling-guling baca posting dorang.hehehehe.

Ok gang,layannnnnnnnnnnn


No comments:

Post a Comment