Saturday, November 13, 2010

Penilaian Prestasi

Hari ni semua pakat dok pulun buat penilaian prestasi. Almaklumla ramai yang nak bercuti panjang sempena hari raya aidil adha ni. Masalahnya semua pakat dok pening nak mengisi borang penilaian prestasi nih. Bukan apa sebab banyak sasaran tak capai,tapi kerja bagai nak rak dah dalam setahun ni. Buat kerja yang takder dalam sasaran.huhuhuhuhu.jenuh nak nak perah otak nak tulis apa. Bos dah tak nampak dah kerja kita yang dok buat..yang nampak apa yang tertera ditulis sahaja.

Masalah paling besar tahun ni ialah tak cukup staff sebab dua orang dapat promotion then pindah ke tempat lain. Kerja yang dua orang itu aku kena cover.memang berpeluhla ketiak nak settle kerja-kerja tu. harap-harap tahun depan aku pulak yang dapat promotion then buleh pindah KL/Selangor.ngehngehngeh.

4 comments:

  1. tak sanggup dah mak berjauhan.heheheeh.naper aku pilih KL/selangor nnt aku citer kt entry lain k.heheeheh

    ReplyDelete
  2. nyah,dapat gak aku jejak "umah baru" ko ni nyah! ngehehehe :p

    ReplyDelete
  3. hahaahaha.terima kasih kerana sudi jengah okess.hang pon aku tgk lebat semacam jerk skrg

    ReplyDelete